3 Kas 2007

Okul öncesi için boyama resimleri

Anasınıfında kullanabileceğiniz ordan burdan bulduğum resimler, devamı birkaç gün sonra...





























































































































































32 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel çalışmalarınız var.bende anasınıfı öğretmeniyim.bana çok yardımcı oldunuz.tşk ederim.inşallah en kısa zamanda daha güzel etkinlikler eklemeye devam edersiniz.kib

oslem dedi ki...

çok tesekkürler calısmalarınız cok güzel gercekten.. ben ıngılızce ögretmenıyım özel anaokulunda da derslere giriyorum yalnız hıc kaynagım yok yada nereden baslamalıyım cok zorlanıyorum yarım bırakmak ta ıstemıyorum bana ulsır mısınız hellteacher84@hotmail.com

deniz-yasemen dedi ki...

selam özlem,
sanırım e-mailinde eksiklik var sana ulaşamadım, deniz.etkinlik@gmail adresine yazarsan iletişim kurabiliriz görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

cok güzel bir koro olumuş başarılarnızın devamını dılerım degerli mudurumuze ve bu koroyu hazırlayan müzık ogretmenimize cok teşekkür edıyoruz!!!

zeyneb dedi ki...

CALISMALARINIZI PAYLASTIGINIZ ICIN TESEKKURLER...

Adsız dedi ki...

bende anaokulu öğretmenıyım etkınlıklerınız cok guzelll....devamını dılerımm.meryemm

deniz-yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim zeynep

deniz-yasemen dedi ki...

Meryem,
teşekkür ederim eklemeye devam etmeyi düşünüyorum

Adsız dedi ki...

bu resimler için teşekkürler... yeğenim çok sevinecek.daha farklı resimler de bekliyoruz...
berna

deniz-yasemen dedi ki...

Berna,
Zaman ve resim buldukça göndermeye devam edeceğim, beğenmene sevindim teşekkürler.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel etkinlikler var
sadece bazen devamı için tıklayın deniyor ama ilelemiyor. bu sorun da çözülürse harika olur. çookkk teşekkürler
gonul

SEHERR dedi ki...

slm bn seher
ya çalışmalarınız çok güsel çok begendim gerçekten bana etkinlik yaptırmada çok yararlı oluyo ya bide origami we trafikle ilgili etkinlik eklersen sewinirim ya anneler günü için kartwizit weya etkilikler yayınlarmısın noluuurrrr:D

deniz-yasemen dedi ki...

seherciğim teşekür ederim canım, ah biraz zahmet edip araştırsan özel gün kart yapımında istediğini bulacaksın. etkinlik eklemeye ara vermek zorunda kaldım çünkü anneler günü için program hazırlıyorum çok yoğunum, hafta içinde
istediklerini eklerim byy

Adsız dedi ki...

merhaba benim kardeşim ilkokul 1.sınıfa başladı buradaki resimler kardeşim için çok iyi oldu canı sıkıldığında sürekli buradaki resimlerden seçip boyama yapıyor teşekkürler

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık üç buçuk yaşında bir oğlum var odasının duvarlarını boyamaz artık umarım

deniz dedi ki...

öncelikle sizi çok takdir ediyorum resimler çooook güzel ben kızmeslek lisesi çocuk gelişimi bölümü mezunuyum sitenizi gerçekten çok beğendim

özlem dedi ki...

herşey için teşekkür edrim cok güzel hepsi aradıgım resimleri uldum cok teşekkür ederim

ÇGLİ EBRU dedi ki...

SLN BEN EBRU ÇOCUKLARI ÇOKKKKKKK SEVİYORUM BEN VE BU BOLUMDEYIM AMA YETENEGİM YOK YAPABİLİRMİYİM BU İŞİ KONYA SELÇUK İSTİYORUM TEK DİLEGİM O STAJ A GİDİYOM ÇOK ZOR PILAN YA BANA YARDIM EDİN LUTFEN BU HAFTAYLA İLGİLİ SARKI VE OYUN İSTİYOM SİZDEN CVP ŞİMDİDEN TŞKRLR

Adsız dedi ki...

slm bendeEBRU ş.urfada 4.sınıf öğrncisiyim ç.geisimi blmu okuyorum sizin yardımınıza ihtiyacım var
direk geçiş nasıl yapabilirim ve de staj a gidiyom pılan da yardım edermiiniz cvp lutfen

Adsız dedi ki...

slm bende ş.urfada 4.sınıf öğrncisiyim ç.geisimi blmu okuyorum sizin yardımınıza ihtiyacım var
direk geçiş nasıl yapabilirim ve de staj a gidiyom pılan da yardım edermiiniz cvp lutfen

Adsız dedi ki...

slm bende ş.urfada 4.sınıf öğrncisiyim ç.geisimi blmu okuyorum sizin yardımınıza ihtiyacım var
direk geçiş nasıl yapabilirim ve de staj a gidiyom pılan da yardım edermiiniz cvp lutfen

moylimdilek dedi ki...

emeğinize sağlık süper bunlar çok tşk ederm bende anasınıfında öğretmenm ve bana çok yardımcı oldunuz tekrar tşk ediyorum.
sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

çok güzellerdi benim kuzenlerim bu resimleri kolayca çizebilir bende çizebilirim ben şimdiden başlayacağım çizmeye haydi herkese kolay gelsin!!!!:)

Adsız dedi ki...

çok güüüüüüüüüüüüüüüüüzellllllllllllllllllll bir site ramazan özeyranlı

Adsız dedi ki...

gerçekten çok teşekkür ederim resimler konusunda bana çok yardımcı oldunuz.benim 2 yaşında oğlum var ne kadar kreşlerden yardım alsakta onunla ayrıca kendim etkinlik yapmayı seviyorum ve burdaki resimler bizim resim etkiliğimiz için bayağı iyi oldu hem kolay hemde çocuğum rahatça anlayabildiği tanıdığı resimler..çok teşekkür ediyorum
seda okutan

boyama oyunları dedi ki...

Teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

PAYLAŞTIGINIZ RESİMLER ÇOK İŞİME YARADI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM:)

Adsız dedi ki...

kardeşime çok yardımcı oldu boyamasını geliştirdi

Adsız dedi ki...

ilaç gibi geldi gerçekten kızımın heyecanını görmenizi isterdim......

reyhan dedi ki...

kitap sisteminden sıkılan kızım için iyi oldu

gamze dedi ki...

gerçekten süper resimler var benim bile boyayasım geldi.. okulumnda çocuklara bu resimlerden dağıtıyorum emeğinize sağlık :)

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar, işinize yaramasına sevindim